Årsmelding 2003

Styremedlem: Ronny Flasktveit
Styremedlem: Øyvind Berntsen

KLUBBDRIFT:
Vi er nå 50 medlemmer og 3 ungdomsmedlemmer. Det er 5 færre enn for et år siden. Grunnen til dette tror vi er at vi har gått over til å kreve inn all kontigente selv i motsetning til tidligere år da ACCN krevde den inn for enkelte medlemmer. Heldigvis har vi også fått noen nye medlemmer det siste året, så nå er vi nesten der vi var for et år siden.
I året som gikk hadde vi en vervekampanje på et nattåpent-arrangement for ungdommer utenfor Askøyhallen, og fikk etter det to ungdommer som har jobbet på prosjektet brannbilen.
Vi hadde også to grillkvelder i sommer, det første utenfor amcarlokalet i forbindelse med medlemsmøte, der vi ikke var så mange, og et hos Einar som må anses som svært vellykket, med 21 oppmøtte.
Arrangementkomiteen organiserte i slutten av november vårt årlige julebord som også kan kalles en suksess.
Det ble avholdt 7 medlemsmøter, 5 styremøter og 1 årsmøte i 2003.

MEKKELOKALET:
Det har vært fullt av biler i mekkelokalet i hele 2003 så plassleieinntektene har nesten vært som budsjettert, men aktiviten har vært for laber på samtlige av bilene bortsett fra Vider sin 39 Mercury som har blitt sveiset på gjennom hele året.
Det har blitt satt opp en børse for leie av løftebukken ved fremmedarbeid og den har i løpet av året tatt inn over 3000 kr. i leieinntekter. Medlemmene må selv være så ærlige å betale når de tar fremmedarbeid på løftebukken hvis dette skal fungere.

KAFÈEN:
Nesten hver torsdag fra klokken 19.00 og noen timer fremover har Maren stått i kiosken og servert kaffe og cola, kafèen har vært et høydepunkt i uken og et samlingspunkt i klubben for medlemmene, og etter litt utskiftning og ommøblering i lokalet har vi nå fått en ny tv-krok med nyinvestert tv.

PROSJEKT:
Klubbens prosjekt, 1962 International brannbil har blitt lakkert i lokalet etter at vi gjorde et unntat fra lakkeringsforbudet i sommer og en lakkboks ble bygget rundt den. Montering av delene har imidlertid gått litt tregt grunnet manglende ledelse av ungdommer. I den siste tiden har kun to ungdommer vært aktive i klubben.